Enquete

Eens in de drie jaar houden wij een zo genaamd patiënt tevredenheid onderzoek (PTO).

Het laatste onderzoek is gehouden in 2016. Hier vindt u een korte samenvatting van de resultaten.

Positief was u over:

  • Toegankelijkheid van de praktijk
  • Baliegesprekken zijn in de wachtkamer niet te horen, bevorderen van privacy
  • Men ervaart dat er meebeslist kan worden over de behandeling/hulp dien men kreeg
  • Men heeft vertrouwen in de deskundigheid van de huisarts
  • Arts neemt patiënt serieus
  • Informatieverstrekking apotheek, wordt op een duidelijke manier uitgelegd

Verbetering is volgens u mogelijk in:

  • Spreekuurorganisatie: de huisarts is niet gemakkelijk aan de telefoon te krijgen, geregeld krijgt u een andere huisarts en een deel van u vindt de assistente soms een belemmering naar de huisarts
  • (telefonische) Bereikbaarheid en beschikbaarheid van de praktijk en/of huisarts: met name de dienstregeling en het feit dat u vaker dan geconfronteerd kan worden met een antwoordapparaat.
  • Privacy in de apotheek is onder niveau
  • Wachttijden van de apotheek zijn te lang
  • Bejegening apotheek; te weinig tijd

Wij hebben kennis genomen van uw wensen en zullen zo goed als mogelijk proberen hieraan tegemoet te komen.