Inschrijven

(Tijdelijke) Patiëntenstop

Omdat wij kwaliteitsvolle zorg willen blijven leveren, met voldoende aandacht en tijd per patiënt, ​zijn wij genoodzaakt per direct een (tijdelijke) patiëntenstop in te voeren. ​Enkel inwonende familieleden van gekende patiënten kunnen zich mogelijk nog registreren. U kunt bij de huisartsen in omgeving informeren of zij nog nieuwe patiënten aan nemen. 

Via deze website houden we u op de hoogte wanneer de praktijk weer nieuwe patiënten aan gaat nemen.

Aanmelden nieuwe patiënten

(Alleen voor inwonende familieleden van patiënten die al in de praktijk zijn ingeschreven en hiervoor akkoord hebben ontvangen van de huisartsenpraktijk)

Nieuwe patiënten kunnen zich aanmelden door het onderstaande pdf-formulier te downloaden en uit te printen. Om u zo snel mogelijk goed van dienst te kunnen zijn vragen wij u het aanmeldformulier volledig in te vullen en te ondertekenen, voor iedere in te schrijven patiënt één i.v.m de individuele medische voorgeschiedenis en medicijngebruik. U dient ook uw vorige huisarts in te lichten dat u bij ons in de praktijk komt zodat wij daar uw medisch dossier kunnen opvragen

Sinds 2008 zijn de huisartsen verplicht de identiteit vast te stellen van de patient die zorg nodig heeft. Daarom moeten alle nieuwe patienten die zich inschrijven een kopie van een geldig rijbewijs /identiteitskaart/ paspoort en zorgpas bij hun inschrijving overleggen. 

  1. Mobiel nr. en email kan door ons gebruikt worden als wij u iets belangrijks te melden hebben, bijvoorbeeld uitval van het spreekuur, een belangrijke uitslag etc.
  2. Verzekeringsgegevens zijn belangrijk voor een snelle en juiste afhandeling van onze declaraties bij Uw zorgverzekeraar.
  3. Medicatie en ziektebeelden zijn belangrijk zodat de Huisarts U als nieuwe patiënt goed en veilig kan helpen nog voordat U kennis met hem heeft gemaakt.

Stuur het ingevulde en ondertekende formulier naar:

Huisartsenpraktijk Geuzenwaard
Markt 5
6915 AH Lobith

Download inschrijfformulier