Praktijkinformatie

De praktijk is dagelijks open van 8.00 tot 17.00 uur, tussen 12.30 en 13.30uur houden wij pauze. Maar zijn dan bereikbaar voor spoed op 0316-542244. (of toets 1 op de normale lijn 0316-542345)

Contactgegevens

Telefoonnummer
(0316) 542 345

Spoednummer
(0316) 542 244

Email

Faxnummer
(0316) 541 816

Spreekuren

De praktijk is dagelijks open van 8.00 tot 17.00 uur.

Voor het maken van een afspraak kunt u gebruik maken van de online mogelijkheid MijnGezondheid.net. Deze service is alleen geschikt voor enkelvoudig afspraken van 15 minuten.

U kunt ook bellen met de doktersassistente tussen 08.00 en10.30uur en tussen 11.00 en 12.15uur. In de middag zijn we telefonisch bereikbaar tussen 14.00 en 15.15 uur.

Voor spoedgevallen die niet kunnen wachten kunt u altijd terecht. Bij afwezigheid of onbeschikbaarheid van uw eigen dokter zult u dan worden geholpen door een andere dokter van huisartsenpraktijk Geuzenwaard.

Huisartsendienst Arnhem

Voor spoedgevallen buiten openingstijden van de huisartsenpraktijk, belt u met de Huisartsendienst Arnhem.

026 - 389 96 96

De Huisartsendienst Arnhem is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 17.00 uur tot 08.00 uur de volgende ochtend. In het weekend en op feestdagen is de Huisartsendienst Arnhem ook overdag bereikbaar.

In onze regio zijn drie huisartsenposten; in Arnhem-Zuid, Velp en Zevenaar. De huisartsenposten Arnhem-Zuid en Zevenaar zijn om 23.00 uur gesloten. Patiënten die tijdens de nachtelijke uren (van 23.00 – 08.00 uur) op een consult van een huisarts zijn aangewezen, worden bij de Huisartsenpost Velp uitgenodigd. Hier is tevens de dienstapotheek gevestigd om eventueel voorgeschreven recepten af te geven.

Huisartsendienst Arnhem

Afspraak maken

Wat kunt u doen bij vragen over ziekte en gezondheid ?

Bent u of uw naaste bezorgd over uw klachten of gezondheid? Twijfelt u of iets kwaad kan? Kijk dan eerst op Thuisarts.nl. Daar leest u wat u kunt doen en of u de huisarts moet bellen.

Twijfelt u toch nog? Of worden uw klachten erger? Bel dan uw eigen huisarts. Ook tijdens deze coronacrisis kunt u uw in dat geval altijd uw huisarts bellen.

Ga NIET naar uw huisarts toe. Bel uw huisarts of zoek contact via internet of e-mail.

Zoals u gewend bent, zal de assistente u vragen stellen. Zo weet zij welke zorg op dat moment het beste bij u past, bijvoorbeeld een advies via de telefoon, een afspraak met de huisarts op de praktijk of bij u thuis. Of soms hulp van een andere zorgverlener.

Uw huisarts heeft nog andere manieren om uw klachten te beoordelen en u het beste advies, behandeling of begeleiding te geven. Bijvoorbeeld door te bellen met u.

 

  • Maak u zich zorgen over uw gezondheid? Heeft u klachten?
  • Kijk op Thuisarts.nl of u er zelf iets aan kunt doen.
  • Op Thuisarts staat vaak ook wanneer u uw huisarts of specialist beter kunt bellen. 
  • Bel uw huisarts of specialist bij klachten.
  • Komt NIET naar de praktijk.

    Voor een probleem waarvan u en de doktersassistente vinden dat het vandaag nog gezien moet worden, wordt een afspraak geregeld bij een van de dokters die daar tijd voor kan vrij maken.

    Opvragen uitslagen en overige vragen aan de praktijk

    • Dagelijks telefonisch tussen 14 en 15.15 uur
    • U kunt ook een mail sturen via MijnGezondheid.net

    Nieuwe patiënt

    Patiëntenstop 

    Wij zijn helaas genoodzaakt de huisartsenpraktijk te sluiten voor nieuwe patiënten. Hierbij willen wij u informeren over de reden van deze sluiting en uitleg geven wat dit betekent voor nieuwe inwoners.

    Allereerst is dit een landelijk probleem. Sinds 2017 is er in Nederland een tekort aan huisartsen ontstaan die als praktijkhouder willen werken. Het vinden van opvolgers voor praktijken, die door pensioen of ziekte vrij komen, is steeds lastiger aan het worden. In meerdere regio’s van Nederland geeft dit een groot probleem.

    Wat betekent dit voor nieuwe inwoners?

    Indien u een huisarts elders heeft, dan schrijft u zich daar niet uit maar blijft u daar patiënt. Daarnaast verzoeken wij u dit aan uw zorgverzekeraar te melden. Als u geen huisarts heeft dan verzoeken wij u ook om melding te maken bij uw zorgverzekeraar dat er in Lobith-Tolkamer geen huisarts is die nieuwe patiënten aanneemt.
    Voor pasgeboren kinderen van onze patiënten geldt de stop uiteraard niet omdat zij nog geen huisarts hebben, zij kunnen worden ingeschreven als nieuwe patiënt.

    Verhuizen naar Duitsland.

    Patiënten die ingeschreven zijn in onze praktijk en gaan verhuizen naar Duitsland, verzoeken wij om een huisarts te zoeken in Duitsland. Wij kunnen de volledige zorg niet leveren voor deze patiënten. (Huisbezoeken etc)